Socjalizm albo barbarzyństwo!

 Drodzy Państwo, o to przed Wami drugi już mój blog. Pierwszym z nich jest "Poznanie Przeszłości", który traktował o historii i wszystkim, co z nią związane. Mój sprzeciw wobec tego, co dzieje się obecnie w naszym kraju pchnął mnie do tego, aby zacząć go artykułować. Nie chciałem mieszać polityki z historią, więc stworzyłem, ten oto nowy blog.


Będę na nim przedstawiał mój, socjalistyczny, lewicowy, czy lewacki jak chcieliby niektórzy, ogląd bieżących spraw. Oczywiście nie wszystkich, ale tych, które mnie szczególnie poruszyły, są dla mnie ważne, lub po prostu mnie ciekawią. Chociaż teksty nie będą się odnosić jedynie do obecnej polityki i zdarzeń, ale również do książek, filmów i moich spostrzeżeń. Tak więc zapraszam Państwa do śledzenia bloga, a także do aktywnej dyskusji na poruszane przeze mnie tematy.

Kończąc sprawy organizacyjne, chciałbym tylko rozjaśnić tytuł bloga. Jest to nadal aktualny cytat Róży Luksemburg. W całości brzmiał następująco: "Socjalizm albo barbarzyństwo – innej drogi nie ma!".

Komentarze

Popularne posty